Thursday, May 12, 2011

Pusslande

Detta eviga pusslande. Jisses jag är helt slut! Tur det går mot sommar och semester. Bara x antal veckor kvar ;-)

Skrev sist i februari och nu i maj är jag tillbaka :-) Ja vad ska jag säga. Tiden räcker inte till! Är de inte det ena så är de det andra! Alltid saker känns det som!

Liten Mira har blivit stor tjej, alltså fyllt 1 år i mars :-) Älskade hjärtat Mira, så mycket glädje hon skänker till mitt liv! Pappas solstråle! Gustav är fullt ös medvetslös hela tiden ;-) Han är också en stor kille pratar och går på hela tiden. Nyfiken och klyftig kille. Sen den stora storebrorn Noah min tänkare och funderare. Så snäll och omtänksam mot allt och alla. Räddar den lilla myran på vägen för att den inte ska bli överkörd och skänker sina egentjänade pengar till bättre behövande. Kloka barn! Hur kunde jag bli så lyckligt lottad att få dem i mitt liv!

För att inte all tid från barnens barndom ska innebära förskolan har jag pusslat en massa med allt och alla känns det som. Får hjälp av mina föräldrar, syskon och vänner så Mira inte behöver skolas in på förskolan förrän efter sommaren. Känns bra på något vis, även om jag vet att hon hade haft det bra om hon skolats in nu på vårterminen. Ville bara ha det såhär! Brorsorna trivs så bra på sina avdelningar så de går kvar!

Jag längtar verkligen till sommaren nu! Att få vara lite ledig med mina barn känns så lockande! Att få en chans att pusta ut efter allt vi haft! Men det som inte dödar en det härdar en är det väl som sägs!

Tjing J

No comments:

Post a Comment