Wednesday, May 26, 2010

Hej gottfolk

Tjenar tjenar mittbena :-)

2 inlägg i maj, det måste jag ju ändra på :-)

Idag har det stundvis varit riktigt varm och skönt. M har sovit gott ute i vagnen. N och G har lekt i trädgården med grannpojken. De har åkt rutschkana, gungat, lekt i sandlådan (måste vara en av de bästa insivisteringar vi har gjort) och spelat bandy. En underbart härlig dag med andra ord!

Jag var hos doktorn igår och kollade upp min axel som jag periodvis har haft j*kligt ont i efter en gammal mc-olycka. Jag fick några övningar som jag ska göra för att mjuka upp den, några piller utskrivna och en uppmuntran att gå på massage :-) Så nu är massagen bokad. Blir hos Lukas nästa vecka!

Det är så lugn och tyst här (trots 3 barn) nu när mina kära släktingar har åkt hem till amerika igen.. Snyft.. Jag håller på att spara ihop till en resa, för min 3 guldklimpar måste se och uppleva landet i väst snart :-)

Vi grillade ikväll.. Mumma så gott :-)

Blir lite bläddrande i en tidning och tv tittande nu. Ny dag i morgon igen :-)

Ha't gott!

Tjing J

No comments:

Post a Comment