Monday, May 10, 2010

Vill njuta av tiden här och nu

Vart tar tiden vägen?! Shit. Lillan växer som bara den. Fortfarande liten. Men inte så pyttig. Ser det när man träffar små små nyfödda bebisar. Hon är så perfekt. Min lilla dotter!

Vi är så gott som friska från hosta och snorande nu. Miris klarade sig. Tack och lov. Hon måste ha bra immunförsvar den lilla tjejen. Trots pussar och kramar från närgångna brorsor har hon inte smittats :-)

Det känns som sådan otur att vädret är så kallt nu :-( Ingen vår direkt. Känns som om det kommer att bli sommar direkt sen. Skönt. Men våren är så härlig... Och i år fick vi knappt någon!!! :-( Jag känner mig allt lite snuvad på våren!!!

Jag förstår om ingen läser min blogg längre!! Jag har uppdaterat så sällan på sista tiden. Ja vad ska jag säga??!! Jag tror jag har sagt det innan. Jag bloggar i perioder. Punkt slut.

3 comments:

  1. jag följer dig via bloglovin så blogga när du känner för det, det gör jag =)

    ReplyDelete
  2. Det blir ju så, ibland tappar man suger på att blogga!=)

    ReplyDelete
  3. skönt lilltjejen klarat sig ifrån smitta =)

    ReplyDelete