Sunday, June 20, 2010

Bröllop

Så är Vickan och Daniel gifta :-) Förlåt... Man får kanske inte kalla henne Vickan, Victoria heter hon ju faktiskt :-) Hm... Jaja... Viktoria och Daniel, ett fint par! Jag är egentligen inte så intresserad av deras bröllop och allt det för med sig. Skulle inte titta... Men så satt jag där framför tv:n i alla fall... Haha.. Vi fick turas om att roa barnen och vara ute med dem. Killarna är inte så intresserade av klänningar och kungligheter... Och lilla fröken Mira bara sover.

Jag kan knappt fatta hur mycket Miran växt! Känns som hon föddes igår, samtidigt som det känns som att hon alltid funnits! Det är fantastiskt att ha en dotter! Jag är så glad att jag får vara både en pojk och flickpappa! Jag lär mig så mycket varje dag. Det är verkligen sant, de som säger att barn lär oss om livet!

I morgon kommer Allegra!!!!! :-) Då blir det mys på hög nivå!!!!

Tjing J

2 comments:

  1. Tittade inte på bröllopet men var tvungen att se vigseln på nätet sen. Vad fina de var. Och när Daniel grät så svämmade nog alla Sveriges mödrars hjärtan över :)

    ReplyDelete
  2. Ja du får inte missa bröllopet.. De är ju ändå en stor historisk händelse :-) Och Camilla tro nu inte jag är något "kungafreak", tycker bara det tillhör allmänbildningen att se det :-)

    ReplyDelete