Tuesday, June 15, 2010

Sweden Rock och KISS

Ja så gött det har varit. Att få njuta av musiken på Sweden Rock. Allt gött folk och hela samvaron där. Sen se KISS... Jajaja... Nöjd är jag :-)

Det har varit hektiska dagar men jättekul!!! Sitter i soffan med en sovandes Mira bredvid mig :-) Lilla stumpan har sovit gott på dagarna och varit vaken hela långa natten de senaste dagarna :-/ Det måste bli en ändring på det känner vi... Men man vill ju inte väcka den lilla pärlan när hon sover så gott på dagen heller. Kluven blir man.. Men men. Det ska nog lösa sig. Hon är så snäll annars. Usch.. Jag känner mig rätt trött och sliten annars. Som vanligt ska jag hinna med så mycket som möjligt. Går från en sak till en annan. Stannar aldrig upp och vilar mig. Måste bli bättre på det!

Tjing J

2 comments: