Thursday, July 29, 2010

VS

Andy's lekland vs Busfabriken... Vem vinner enligt er? :-)

Vi var på Andy's igår och barnen älskar det! De klättra, hoppa, sprang, ja vad gjorde de inte. Det var full rulle hela tiden. Vi hade våra kompisar Bea, Fredrik, Embla, Lukas, Ossi, Mats, Oskar och Julia med oss :-) Fullt ös helt enkelt! Underbar dag! Det tackar vi för! Vänner är livet!

Idag har det känts lite kallare. Barnens mormor och morfar har varit på besök. Jag har varit en sväng på jobbet och kolla upp några saker. Ikväll bjöd grannarna Arne och Gun på god mat :-)

Jag älskar sommaren... När jag är ledig och kan ta tillvara på den.. Som när jag umgås med familj och vänner hela dagarna och sitter ute på kvällen.. Så ljust och skönt... Brukar sitta på altanen när barnen lagt sig och fundera över livet... Så mycket jag är tacksam för!!!

Tjing J

No comments:

Post a Comment