Tuesday, December 21, 2010

Dagarna före jul

Ja, något livet med de bästa har ni knappt kunna följa på evigheter.. Känns som evigheter i alla fall... Ja vad ska jag säga.. Livet är fullt upp och tar all tid. Barn som ska hit och dit, egna intressen som ska försöka hinnas med, en hund, katter, ett hus, föräldrar, syskon, syskonbarn, vänner, grannar.... ja listan kan göras hur lång som helst. Sen har barnen varit rätt så förkylda, med hosta, rinnande näsor, lite hesa, feber och så vidare. Noah värst, men även Gustav en hel del. Är Mira som klarat sig bäst. Evigt friska Mira, snälla låt det fortsätta så!! Hon har typ inte haft någon sjukdom sedan hon föddes. En frisk och pigg liten tjej med andra ord :)

Ja tänk nu har snart året 2010 gått förbi och vi ska vidare in på ett nytt år. Det känns bra, som jag brukar tycka. Jag gillar när det går mot nya tider, vår med mera. Jag trivs väldigt bra med att vara pappaledig, vilket jag alltid gjort. Börjar få in vanan av det nu med tredje barnet ;) Datan hittar jag knappt till om dagarna (bortsätt från när det ska betalas räkningar) därför mitt bloggande är näst intill obefintligt just nu.

Barnen längtar och ser med spänning fram emot jul. Vi ska vara hos mina föräldrar på julafton. Alla samlade. Ska bli trevligt. Vi brukar vara där och det är skönt med en fast tradition och så är det nära och bra hem på kvällen när barnen är trötta :)

Om här finns någon kvar som läser så önskar jag er:

EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!!

1 comment:

  1. Bloggsvar: Japp är fortförande gravid, har bf 2 Januari!

    ReplyDelete