Tuesday, January 25, 2011

Lever

Hej! Minns ni mig? Jag heter Jesper och brukade vara en ganska så flitig bloggare (periodvis) i alla fall. Nu har jag inte lämnat något tecken efter mig på länge. Så här kommer en uppdatering :-)

Vi är ganska så nyligen hemkomna till Sverige och Hlm igen. Vi har varit 4 veckor (ja ni läser rätt) i usa och umgåtts med min släkt. Det är pga min släkt och att vi bott hos dem som vi kunnat vara där så länge! Helt underbart på många sätt! Mycket som hänt i familjelivet och allt kommer jag inte att gå in i just nu... Men men... Jag är fortfarande pappaledig och kommer att vara det lite till. Barnen mår bra och även om de blev väldigt hemmastadda i usa så är de nöjda och har börjat komma in i livet här igen. N och G är tillbaka på förskolan. De går egentligen 5 dagar i veckan, men eftersom jag är hemma med M så brukar jag inte lämna alla dagar. Jag vill att vi alla ska kunna njuta av denna tiden och ibland göra något annat. Små spontana utflykter, ta sovmorgon m.m. Märks att N börjar bli stor nu för han tycker om att sova längre på morgonen. G är oftast den som vaknar först (han har alltid varit morgonpigg), lilla M sover gott likt storebror N.

I förmiddags var N och G på förskolan, så nu segar vi mest. G och M sover middag och N bygger med lego. Ikväll bjuder vi farmor och farfar på kvällsmat så när barnen vaknat ska vi till maxi och handla det sista :-)

Hoppas det inte dröjer lika länge som sist innan jag skriver igen!

GRATTIS ISAAC OCH ELIAS TILL ER FINA LILLASYSTER NOVA!!! Har varit snabbt inne på bloggen och sett att lillasyster kommit, men tyvärr inte hunnit kommentera.

Tjing J

No comments:

Post a Comment