Saturday, April 10, 2010

Helsingborg

Idag körde jag till Hbg eftersom det inte blev i torsdags. Jag körde ensam. Konstigt att köra någonstans ensam numera. Jag kunde ha musik på i bilen och sjunga med, utan några klagomål :-) Mycket konstigt kändes det vid graven idag. Jag har svårt med tiden. Det har gått 4 år nu. 4 ÅR! Ja jösses Amalia. Hur har jag klarat av dessa 4 år?! Det funderar jag ofta på. Men nu står jag här 4 år senare och med 3 barn. Det du... E hade varit stolt!

Efter lite påtande och funderade på kyrkogården körde jag hem till syrran med familj och åt lunch! Gott! E:s gamla rum är nu ett hobbyrum. Syrran brukar sitta där inne och ägna sig åt en av sina favoritsysselsättningar, nämligen att måla.

Jag gick i skogen i em med barnen och Bisse. Vi hittade några små men utslagna vitsippor :-)

TREVLIG HELG mina läsare! Och glöm inte att leva i nuet!

No comments:

Post a Comment