Saturday, April 17, 2010

Tacksam

Jag är tacksam för livet. Jag lever och mår bra. Är frisk och har människor i mitt liv som jag älskar. När det kommer till kritan är det allt som betyder något. April är en fin månad (trots allt). Jag är glad att jag lever här och nu. Det finns så mycket som kan hända. Passa på att göra alla de småsakerna. Berätta för den du vill, att du älskar den. Krama om dina barn, pussa på din partner. Ring dina vänner och TRÄFFAS de där spontana gångerna, när du ibland kanske annars tvekar.

Något annat som värmer mitt hjärta är att jag har släktingar från staterna här. De hann hit innan askan och hela islandshistorien började. Tur det! Vi tar dagen som den kommer. Umgås, åker på små utflykter och grillar på kvällarna.

Jag märker att det blivit dålig tid att blogga på sistone. Det är inget som stör mig. Jag skriver när jag kan och vill helt enkelt. Bloggar jag inte, så ska ni ändå veta att jag/vi har det bra :-)

S ska på outlet idag. Barnen och jag ska hem till min bror och umgås med familj och släktingar!
Hoppas allt är bra med alla er andra!

Tjing J

No comments:

Post a Comment