Tuesday, November 24, 2009

1 månad

Exakt en månad kvar till julafton. Jag längtar! Lite julledigt och mys med familjen. Det är grejor det.

Jag har drömt så mycket konstigt på sistone. Varje morgon är jag sååå trött. Kanske för att jag är så aktiv i mina drömmar?! Jag hade velat gå till en drömtydare. Men S bara skrattar åt mig :-) Men jag tror så starkt på något mer... Kanske någon försöker kontakta mig. Behöver min hjälp. Vill säga mig något eller så. Men jag har inte den blekaste aning om vart man ska vända sig för att få någon sådan hjälp. Så jag får nog snällt grubbla över mina drömmar själv. I en av mina drömmar som återkommer, träffar jag E. Hon är på vad jag tror är en cirkus. Hon sitter på en karusell. Ni vet hästarna som snurrar runt och runt och åker upp och ner. Jag vet inte riktigt om jag är med henne, eller om jag bara tittar på. För jag ser aldrig mig själv i drömmen. Det är som om jag tittar ut från mig själv. Förstår ni något av min förklaring?! Hehe. Det är inte helt lätt att förklara. Jag har hört att alla drömmer, varje natt. Men att det bara är vissa som kommer ihåg sina drömmar. Jag älskar att träffa E i drömmarna. Men i de perioder så jag drömmer väldigt mycket, känner jag mig också väldigt trött. Så en natts vilande hade inte varit helt fel.

Nä nu måste jag gå och hämta den sista tvätten och hänga upp den. Sen kan jag belöna mig själv med lite tv tittande och slappande på soffan :)

Tjing J

No comments:

Post a Comment