Saturday, January 2, 2010

2010

Tänk.. Det känns lite konstigt att skriva 2010. Men skönt ändå, på något vis. Jag blir bara lite nervös.. För tiden från 2000 till 2010 har gått så fort!!!! Fast livet är väl så... Tycker bara det känns som om jag sitter där snart gammal och grå, men hela livet bakom mig. Men men. Nu ska vi inte gå i förväg...

Årets första dagar tar vi det lugnt. Det lockar lite att köra iväg till någon affär att handla, men vi behöver spara pengar. Så det får bli så. N är i en ålder då han vill roas precis hela tiden, och det räcker inte med oss. Oftast är det kompisar som lockar. Så där får man ligga på... Idag har han kompisen Johannes här. De leker så fint inne på hans rum. Konstigt hur vissa barn leker så bra tillsammans. Skönt! De kan verkligen umgås i timmar utan några konflikter. Helt underbart! Lillebror G får ju såklart inte vara med. Han har stått utanför N:s rum och bankat på dörren. Men nu sover han middag. Sen tänkte jag ha lite kvalitetstid med min lilleman när han vaknar :-)

No comments:

Post a Comment