Wednesday, January 6, 2010

Pulkaåkning

I förmiddags var jag och pojkarna ute och åkte pulka. Mysigt! Jag har funderat på skridskoåkning med N också. G får nog stanna hemma i så fall. Måste bara få tag på ett par skridskor till N. Någon som vet var man kan köpa billiga? Blir ju inte så värst ofta de kommer att användas, men hade ju varit bra att ha ett par. Så kan G tar över dem sen.

Det är allt riktigt fint när snön ligger på marken. Känns väldig friskt och skönt. Speciellt underbara är de dagar, så det inte är allt för många minusgrader. Utan lite mer lagom. Idag blir det bara en slapp dag hemma. Behövs det också ibland.

2 comments:

  1. Mysigt med pulkaåkning ;)

    ReplyDelete
  2. Jag gillar också snö. Man blir aldrig för gammal för att åka pulka :) bara jag helst slipper att köra bil :) Jag jobbar 80 %

    ReplyDelete