Sunday, January 3, 2010

Slutar aldrig att förundras

Ja.. Barn, de slutar aldrig att förundra mig. N hade "jättetråkigt" igår kväll och ville tvunget ha en kompis över. Ibland orkar man inte käfta emot, så ringde Bea och vips var Embla här. Vi bestämde då att hon skulle sova över här, eftersom det annas blev en så kort stund. N blev såklart världens lyckligaste och lärde sig att det lönar sig att tjata ;-) I morse tog alla barnen sovmorgon tacksamt nog. Sen vaknade Embla och hon, jag och S hade mysfrukost. Riktigt kul att lyssna på hennes funderingar. Tjejer är verkligen såååå annorlunda mot pojkar. Och jag kan bara pojkar, så jag slåss ibland av tanken på om bebisen är en tjej. Hujedamig vad jag har att lära mig i så fall!!!! Embla hann med att både organisera kryddorna i "rätt" ordning och välja sovplats för katterna innan pojkarna vaknade. Nu på förmiddagen har N och E "lagat" mat till oss andra. Mums... De har blandat allt möjligt.. Så är ni hungriga kan ni komma ;-) Det ser minst sagt intressant ut!

Fortsättning följer....

2 comments:

  1. kan tänka mig att det blev en väldigt intressant middag av barnen =))

    ReplyDelete
  2. Jag klarade inte av att titta på maten utan att klökas.. Så du kan tänka dig ;-)

    ReplyDelete