Wednesday, December 30, 2009

Things to do

Godmorgon, eller godmiddag är väl rättare att säga ;)

Idag ska det sista inför nyår köpas. Det kommer att bli mycket god mat och annat kul. Fast några raketer köper vi inte. Bisse är inte alls glad för dem, så jag brukar försöka att de vi firar med inte ha några raketer! Blir bäst så! Och så är det ju så himla mycket roligare att titta på andras raketer, än att skjuta upp egna :-)

N är iväg och leker med Embla. Han får lunch där och allt :-) Så vi slipper oroa oss för honom. Sen ringer han när han vill hem. Fast känner jag mig son rätt, så blir det jag eller S som kommer att ringa först ;-) Min syster ringde igår och sa att de skulle komma upp redan idag. Åh i morse ringde hon från våra föräldrar hus och frågade om hon fick låna G idag. Så lilleman är med min syster. Jag har inte den blekaste aning om vad de skulle hitta på. Men med syrran i farten kan det bli vad som helst ;-) Så här sitter jag utan barn, och med en trött och sleten S. Hon tycker nte alls det är kul längre. Har ganska ont och så. Men det får man ta. Det kommer ju något bra ut av allt.

Nä.. Nu får jag ge mig ut i kylan(?) Vet inte ens om den riktiga kylan har kommit än. Var bara ute snabbt med Bisse i morse och sen för att lämna barnen. Får ut och känna efter nu och köra en sväng till Maxi och leta upp det sista inför i morgon. Hörs vi inte innan så önskar jag er alla ETT GOTT NYTT ÅR!!!!

2 comments: