Tuesday, February 23, 2010

Svar

En fråga fick jag. Jag är tydligen inte så intressant... Haha... Könet på bebisen vet vi inte. Det blir en överraskning. Vi har inte tagit reda på kön någon av gångerna. Vi vill ha det så. Nu vet du det anonym :-) Skriv gärna vem ni är. Är roligare att besvara en fråga när man vet vem det är som ställer den :-)

Ikväll har jag väldigt ont i axlarna. Har burit tungt på jobbet. Vilket visar sig nu när jag kommit hem. Har massage inplanerat på torsdag eftermiddag. Hoppas på att bli bättre då!

1 comment:

  1. Det är ett lite större bad än det ni har i perstorp...där e vattenrutchkanor,2 bubbelpooler,en barn bassäng rätt stor,och sen en stor vanlig pool och en man kan simma längder i :)trivs bättre där om jag får säga min sak,tyckte att perstorp var lite litet o inte så mycket att göra där...
    Ha en bra kväll

    ReplyDelete