Sunday, August 9, 2009

Blekinge

Det blev Blekinge hela helgen. Havet, sommarstugan och sommarliv. Helt fantastiskt underbart! Vi åker kanske tillbaka i morgon. Jag vill bevara och fullt ut njuta av dessa "sista" dagar vi har tillsammans innan jobb och förskola drar igång.

Annars så längtar jag så otroligt mycket efter att min släkt från andra sidan atlanten ska komma! Det ska bli så kul. Vi träffas ju som sagt inte så ofta.. Jag har många gånger funderat på att flytta dit. Jag har varit där så många gånger och fullkomligt älskar livet i staterna. Nu är ju saker lite komplicerade i mitt liv, vilket kanske gör att jag längtar ännu mer. För där, på andra sidan atlanten finns ingen grav att gå till, inga tjafs och bråk med .... Bara lugn och ro. Fast jag är ju svenne i mitt hjärta, så Sverige överger jag inte bara sådär.

Nu ska det chillas...

God kväll!

1 comment:

  1. Inte så lång tid kvar tills de kommer nu :) Kramar Bea

    ReplyDelete