Saturday, August 22, 2009

Tro

Jag tror helt och fullt att livet här på jorden inte är allt. Jag tror på ett fortsatt liv. Det är en känsla jag har. Lika märkligt som att vi föds.. Detta mirakel, så tror jag det finns mer.. Efter döden..

Ja jag tror så mycket.. Jag är en fundersam person. Önskar att jag inte vore det. Men vad gör man? Man är som man är, när man inte blir som man borde *skratt*

Snälla fråga mig inte vad exakt det är jag tror på, vad som händer sen... För det vet jag inte... Jag tror bara att livet här på jorden inte är slutet. Jag tror på vad jag tror på, sen får alla andra tro på vad de vill. Så är alla nöjda och glada!

Idag har sötnosarna alias Noah & Gustav cykla runt på gården.. Runt och runt.. Som de huliganer de är :) Noah var inne en stund hos grannen och åt lite plommon också. Sen kom han hem med en hel kort full av dessa läckerheter ;) Tack snälla Arne och Gun! Vilka toppengrannar de är!

Det är otroligt skönt med helg och familjemys efter en vecka full av inskolning. Även om allt gått bra så blir det lite oroligt i lägret. S är nu i full färd med att sätta in muffinsen i spisen. Mums.. Ikväll blir det tv tittande och mys på soffan ;)

Trevlig helg alla läsare!

2 comments:

  1. ohh ja jag vet...sånt funderar jag oxå på...och jag tror så mycket så mina toar hihi går inte ihopa...jag tror på himmlen...men åker dit sen tror jag på att man föds på nytt i en annan skepnad sen tror jag på spöken...men min tro e stark på vad jag nu än tror på...

    vad mysig helg ni har haft...min man han håller på att kakla ett badrum så jag har inte sett till honom...men nu har han semester och jag har 3 nätter framför mig att jobba...hoppas de går bra för Gustav på dagis...de brukar de väl oftast göra...de e vi föräldrar som e lite pipiga...kram på dig vännen

    ReplyDelete
  2. Just när man dör, föds ett barn någon annanstans.. En del av av den man var, kanske först vidare i den nya personen... Jaja.. Jag tror också på en massa olika saker.. Men jag tror på att livet inte är slut...

    ReplyDelete