Friday, August 7, 2009

Havet

Idag åkte vi och badade. Från början trodde jag knappt vi skulle komma iväg. Jag sov dålig på natten m.m. Fast iväg kom vi i alla fall och trevligt hade vi :) Vädret idag har varit helt perfekt för sol och bad. Verkligen underbart.

Ikväll skulle jag egentligen dragit till festivalen med ett gäng kompisar, men jag stannar hemma. Jag är så sörens trött och så är det väldigt mycket jag funderar på. Tror inte jag kan slappna av innan jag vänt in och ut på allt. Vem sa att livet var lätt? Allt som är värt något, ska man kämpa för. Är det inte så? Jag tycker jag kämpar mycket i mina dar, men jag vägrar också att tycka synd om mig själv. Livet ger en allt många gåvor med, så det är dags att se positivt på saker!

Älskar er Noah och Gustav!

Trevlig helg alla läsare!

1 comment: