Thursday, August 20, 2009

Inskolning

Nu är Gustav ett riktigt "dagistroll" ;) Idag skulle jag då lämna honom där för första gången. Jikes.. Haha.. Nä men det gick jättebra. De var ute och lekte när vi kom. Jag följde med in och stannade en liten stund. Sen sa jag hejdå till grabbarna grus (Gustav tittade knappt på mig, han var fullt upptagen av en leksakstraktor), och så gick jag en runda. Jag kom tillbaka efter typ en timme och allt hade gått bra. Lilleman hade inte varit ledsen en sekund. Utan pigg och glad. Skönt! Hoppas det går lika bra i morgon med! Då ska jag också lämna honom. Nästan veckan ska han prova på att äta där en dag och sova en annan. Spännande!!! :)

Noah bryr sig inte så mycket om att lillebrorsan är på förskolan. Han är mån om honom, och ser till att allt är bra, men sen springer han iväg och leker med de andra barnen. Noah är så stor nu!!! Det är inte klokt va tiden går. Han blir 4 år i november.. Jikes.. Haha.. Nä men det är kul också, när de växer och blir stora. Man ska vara glad att man får se dem växa upp! Småbarnsåldern är verkligen superkul. Mycket jobb, men oh en sådan rolig tid!

Skönt att värmen är tillbaka! Håller det i sig så åker vi förmodligen till Blekinge i morgon efter förskolan och lever sommarliv fram tills på måndag ;)

Tjing J.

2 comments:

  1. nej...den nya ligger här hemma i väntan på att jag ska titta...hyrde den idag men jag ska på teater ikväll o se teaterbåten så jag hinner inte idag...sån tur man hyr dem en hel vecka hihi...men jag verkligen längtar tills jag kan slå röven (ursäckta mitt språk) i soffan

    ReplyDelete
  2. Ingen ursäkt behövs... Jag är inte så finkänslig av mig ;)

    ReplyDelete