Saturday, August 29, 2009

Skit och hans moster

Allt är ett jävla skit! Jag måste leva i den pissigaste tillvaron som finns. Missförstå mig inte. Jag älskar mina barn. Men alla annat är åt skogen. Helvete att allt inte kan ordna sig! S är som S är.. Var tog den söta, snälla, omtänksamma tjejen vägen?! Barnen saknar sin mamma! Jag kan inte be henne dra, inte sparka ut henne. Hur blev mitt liv såhär. Och så nu hemligheten. Önskar jag kunde berätta för er, men det får allt liggas lågt ett tag till. Åh fan.. Jag blir sur på mig själv för att jag känner såhär. Men vem i hela världen har utsatts för så många prövningar som mig?! Har jag inte gått egenom nog i mitt liv?! Varför ännu mera skit?!

Hoppas allt blir bättre om 17 dagar!

5 comments:

  1. Kämpa på vännen! Du är en av dem starkaste människorna jag mött! Jag hoppas allt ordnar sig för du är värd lugn och ro och du är värd det bästa! Bara det bästa glöm aldrig det! Många kramar från mig

    ReplyDelete
  2. Hoppas allt ordnar sig för dig/er!
    //isaacseliasmamma

    ReplyDelete
  3. ohh jag önskar jag kunde göra något för dig..massor av kramar

    ReplyDelete
  4. Tack! Vetskapen om att folk bryr sig är ibland tillräcklig! :-)

    ReplyDelete