Monday, October 26, 2009

FCT

Idag besökte vi Förmedlingscentralen. De har öppnat en julavdelning. Barnen älskar att gå där och titta! De fick ha varsin tomte. Noah ville gärna köpa kulor, glitter och massa sånt, men jag övertalade honom om att det är lite tidigt. Egentligen var jag på jakt efter lampor till vardagsrummet. Men hittade inga passande. Istället blev det lite smått. Noah köpte tuffa vantar, och så fick Gustav ett nytt fleeceställ att ha hemma (det andra är på förskolan). FCT har faktiskt blivit en bra affär igen. Förr var det annorlunda, men nu är där massa nytt, som är helt okej! Jag skulle kunna tänka mig att köpa möbler där. Hittade en jättefin byrå och nattduksbord. Men behöver ju tyvärr inte köpa på mig mer :-) Fast letar ni, så hint hint :-)

Barnen var alldeles regniga när jag hämtade. Deras nya regnkläder passar galant.! Jag ser att fler föräldrar nappat på hela overaller till regnställ :-)

Pratade med släkten innan och de har kring 25 grader nu! Gottegrisar! Jag blir så sugen på att åka över. Men det lär inte bli än. Annars hade det passat bra vädermässigt. Nu när det är så trist väder i Sverige kan man ju lika gärna resa bort.

No comments:

Post a Comment