Sunday, October 25, 2009

Harrys

Kings Head här i stan har som kanske är bekant för er blivit Harrys. Så självklart fick man kolla in det. Det var trevligt sällskap och gott. Så helt klart en givande kväll. Blir inte så ofta jag drar mig iväg ut. Men det händer.

Det talas om lite förändringar på killarnas förskola. Eventuellt småbarnsavdelning, och avdelning för äldre barn. (mer än det redan är) Hm.. Än så länge har jag bara hört rykten. Får väl se om jag kallas på något informationsmöte.

Min bästa tid är definitivt inte nu, om man tänker vädermässigt! Men men. Man får stå ut. Hoppas det går snabbt till bättre tider.

Hur är det med er?????

Tjing J

2 comments:

  1. va härligt att kvällen på harrys blev lyckad =) Man behöver få komma ut ibland :) Allt är bra här! Tack för kommentaren om lägenheten! :D O för alla andra oxå den senaste tiden, ja blir jätteglad för dem! Har bara varit så himla dålig på att svara tillbaka *fy på mig* Hoppas allt e bra med er! :)

    ReplyDelete