Wednesday, October 14, 2009

HEJ!

Hej mina vänner!

Länge sedan sist. Så mycket som har hänt, så det har inte riktigt funnits tid att blogga. Tyvärr :( Lovar att kolla era bloggar snart!

Hya.. Det är riktigt kallt ute nu för tiden! Jag trivs inte alls. Konstigt. Jag har alltid åkt mycket skidor förr om åren, men nu håller jag mig borta från det mesta som har med snö och kyla att göra. Jag börjar kanske bli gammal.. Haha. Släktingarna har åkt hem. Fy bubblan. Det känns lika jobbigt som jag trodde det skulle kännas. Tyvärr känns det alltid deppigt när de åker!

Hur är det med er? Förhoppningsvis (?) blir det lite mer tid för internetanvändning framöver, så då hörs vi kanske!

Hälsningar J

3 comments:

  1. Hej! Kul att ha dig tillbaka! Vad tyckte du om föräldramötet? Snart dags för mig att gå och jobba. Kram Bea

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Jag tyckte det var riktigt trevlig! Den nya yngre tjejen är väldigt trevlig :) Kramar

    ReplyDelete