Saturday, October 17, 2009

Helg!

Åh vad jag har saknat mina killar. De kom hem ikväll efter att ha sovit hos sin mormor och morfar. Visst hade de haft kul. Men borta bra, hemma bäst :)

Det är märkligt att föreställa sig att inom en snar framtid kommer vi att ha en bebis här i huset igen. En lillebror eller lillasyster. Helt plötsligt kommer Gustav inte att vara yngst. Noah är just nu mest inne i att han snart ska fylla år. Det är jättestort för honom att bli 4 år. Det innebär att han är äldst inne på sin avdelning på förskolan, och att han nästa år börjar på en ny avdelning. Spännande!

I morgon komma min kusin och klipper oss. Dags att göra sig av med den långa kalufsen :) Vantarna har fått åka fram. Inga tjocka vintervantar, men dock fingervantar. Brrr... Det är riktigt kallt mellan varven, och jag har hört lite rykte om att snön kanske tittar fram snart... Fast samtidigt har jag också hört om lite mildare väder. Så vi får se.

Calle rockar Idol. Trots att han ibland inte riktigt kommer fram, så är han ju klockren, helt suverän. Går min önskan i uppfyllelse så får vi snart höra "Suspicious Minds". Allra bäst är den sången med Waylon Jennings och Jessi Colter tycker jag. Men Calle kan också göra den riktigt bra! Till saken hör att Calle vanligtvis håller till i mina trakter, bland annat därför jag håller extra på honom! Att han sedan har en röst, som är en riktigt gåva, gör ju inte saken sämre.

Nu blir det tv tittande, med S, min bror och Jonte. Snart "Här är ditt liv" :)

No comments:

Post a Comment