Friday, March 12, 2010

Fredagsmys

Underbart. Härligt. Skönt. Gott. Avslappnande. En riktig belöning efter en arbetsvecka!

Willy fick precis höga poäng av domarna.. The worlds gone crazy cotillion spelas :-) Noah älskar den! Och jag med! Jag älskar alla gamla goa bitar. Åh jag låter nog som en väldigt dålig skiva som hackat upp sig, men jag håller med alla som säger att musiken oftast inte är lika bra idag.. I min mp3 snurrar övervägande "gamla låtar".

Idag snöade det jäkligt mycket och stora stora flingor ett tag på em. Jag tänkte på barnen som brukar gå ut och leka på gården vid den tiden. Men när jag kom och hämta på förskolan så var de inne. Och det var rätt så skönt. De hade så kul. Var inte många barn och dörren mellan avdelningarna var öppen. Så de kunde komma och gå mellan avdelningarna som de ville. Och så var det skönt att inte ta hem alldeles blöta barn.. Vilket de hade varit om de varit ute och lekt. Alldeles dyngsura kan jag tänka mig. En av Gustavs fröknar berätta att alla barn varit så blöta när de kom in på förmiddagen, så alla kläder fick direkt in i torkskåpet.

Ska återvända till Lets Dance nu :-) Åh sen är det Skavlan :-)

Önskar er alla en trevlig helg!

No comments:

Post a Comment