Saturday, March 13, 2010

Drömmar. I ett annat liv.

Jag är trött. Trots lång sovmorgon. Tur det är skidor på tv, så man kan slappa men ändå känna att man gör något ;-)

Jag har funderat. Det är så mycket jag vill göra. I ett annat liv ska jag bo i en lagom stor stuga i skogen och ta hand om övergivna djur. Speciellt hundar och katter. Det är inte klokt hur många djur som varje dag dumpas av människor! De slängs åt sidan som om de inte vore värda ett ruttet öre!

Jag har ett sår precis ovanför vänster höft som driver mig till vansinne. Kan typ inte ha något på mig.. Haha.. Det skaver och gör ont. Är ganska litet, men sören vad det känns. Dagens i-landsproblem. För jag har verkligen inte mycket att klaga över!

Annars längtar jag till Venice, Florida. Vill stå ute på piren och fiska just nu, och titta på delfinerna som simmar förbi. För att sedan tillaga min fångst och sen ut och göra delfinerna sällskap i vattnet. Åh va gott det hade varit att äta på Sharky's sent på kvällen. När solen håller på att gå ner. Det är paradiset på jorden där! Åker ni till Florida så besök Venice! Det är där i närheten huvuddelen av min amerikanska släktingar bor! Och det är åh så underbart där!

No comments:

Post a Comment