Thursday, March 4, 2010

Tvärtom

Barnen sover och just nu njuter jag!!! Sedan de kommit hem från förskolan har de lekt, skrattat och bråkat om vartannat. Det är så för den mesta tiden nu. Upp och ner mellan dem!!! Ena stunden kan de ha jättekul. Noah kan vara en sådan snäll storebror och hjälpa Gustav. Sen bara vänder det och de ligger på golvet och bråkar. För att sedan vända igen. Ja, så håller de två på hela dagen!

Noah är inne i en riktigt rolig (NOT) period. Allt är tvärtom. Inte trots, utan typ bara irriterande (ja ibland orkar man faktiskt inte vara en pedagogisk förälder) om allt. Allt man säger måste han säga tvärtom. Säger vi ja, säger han nej. Säger vi att vi ska gå ut, ska han vara inne osv. Fröknarna på förskolan säger att det är likadant där. Fast de tycker det är charmigt ;-)

Ikväll har jag och brorsan varit och kört ett jäkligt gött styrkepass så nu kommer jag att sova gott!
Godnatt alla mina vänner!

1 comment:

  1. jaaa de där hare vi här oxå...och så e carmen sååå jäkla tetig...hon tetas med mig o säger emot...skäller jag på tristan så kommer hon springandes o kramar om honom o sneglar arg o barskt på mig som om jag vore en ond sak som skickats direkt ur en dinsey film...uchh de går inte en dag utana tt vi e ovänner...pedagogik i all heder men hur mycket ska en förälder stå ut innan de rindder över...

    ReplyDelete