Sunday, March 21, 2010

Våfflor

Idag är det dags för det årliga våffelätandet hos mina föräldrar :-) Jag kan tycka att våfflor, åh det låter så gott. Sen när jag väl äter det så kan jag bara klämma ner typ två. Då gillar jag inte det så mycket! Men barnen gillar det, så det är ju huvudsaken.

Igår var vi på BB. Trodde vi skulle komma hem med en bebis. Men så blev det inte. Vi känner oss allt lite besvikna. Är kanske en liten som ställt in sig på övertid där inne?! Hm... Känns lite jobbigt när man möter alla nyfödda bebisar med föräldrar där inne. MEN.. Vi kämpar på. Har ju gjort detta förut, så vi borde ju veta hur det är. Ändå står man där nu så nära mållinjen och bara vill ha UT den.

Vi har länge varit ruggit sugna på Andys eller Busfabriken. Jag vet att killarna så gärna vill dit! Men det får nog vänta.

Tjing J

2 comments:

  1. Jag blev helt till mig när jag ringde hem till er och Tina svarade och berättade att ni fått åka in. Men nu dröjer det inte länge Jeppe! Håll modet uppe! Kramar Bea

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. Jag kan tänka mig att du blev det. Hade ju varit skoj om vi kommit hem med en liten knodd så du fått gosa liten bebbe igen ;-) Men jag tror det blir snaaart!! Sanna har jävligt ont.. Ser typ ut som om liten kan komma när som.. Den ligger så långt nere.

    ReplyDelete