Wednesday, September 16, 2009

Dagen är kommen...


Barnen är helt tossiga här! Som ni kanske sett är nedräkningen till höger slut! Japp. Idag är dagen. Idag kommer de!!! Det var knappt jag fick barnen till förskolan idag, för de var så spända... De vill vara hemma och kolla så allt var okej. Noah har varit inne i gästrummet hur många gånger som helst för att se så sängen är bäddad. Haha. Brorsan blev den som fick åka och hämta. Så alldeles strax kommer de... Noah vill ha Annie sovandes på sitt rum.. Men vi får se... Vem som sover här och vem som sover hos mina föräldrar.. Tror min mamma vill ha lilla Annie :) Jag bryr mig egentligen inte om vem som sover var, bara att de kommer! Det är så j'kla skönt att få umgås med folk som man inte behöver föräldrar sig för hela tiden. Folk som man känner utan och innan, och som känner en själv!


2 comments:

  1. Ha nu så kul och njut Jesper! Ni förtjänar detta så mycket! Har ni tid och lust en dag, så kan ni väl komma förbi allihopa, annars kommer vi gärna till er med ;) Vore kul att träffa dem. Det var ju som sagt ett tag sedan. Puss Bea

    ReplyDelete
  2. Tack sötnos! Klar ni ska träffas! Jag slår en pling en dag! Kramar

    ReplyDelete