Sunday, September 20, 2009

Hej hej

Tjenar!

Det märks att det är fullt upp, för det har inte blivit några rader på några dagar. Som vanligt skulle vi ju ta det lugn och så, men vi har varit runt en hel del. Vila kan vi göra sen... I helgen bar det av till Danmark. Vi tog färjan Helsingborg - Helsingör. Underbart väder! En riktigt härlig dag. Vi körde längs kusten i Danmark, gjorde små stopp. Fikade, kollade i affärer m.m. Körde sedan över bron till Malmö. Kollade runt i Malmö innan det bar av hem. Vi har också kört lite häromkring. Bland annat varit ute vid Hovdala och promenerat.

Det är skönt att ha dem här! Vi får se hur det blir med förskolan.. Noah har redan sagt att han inte vill gå i morgon. Tror knappt jag får iväg honom denna veckan.. Haha.. Vi får se. Han stannar kanske hemma med farmor/farfar och släkten. Får ha Gustav hemma då med. Men som sagt vi får se. Han ändrar kanske sig i morgon. Själv måste jag tyvärr åka och jobba :/ Synd.. Jag hade gärna varit hemma och kunnat umgås lite mer. Jag är så j'kla trött på kvällen med, efter att ha jobbat, så man är ju inte ett så roligt sällskap. Suck. Men men.. Vad ska man göra. Pengar behövs alltid.

Ska gå och vara lite social nu. Ville bara skriva några rader, så ni vet att allt är bra.. :)

Ha det!

Tjing J

2 comments:

  1. Naw... Jag förstår att Noah vill vara hemma och umgås med dem. Klart han ska få vara det! Synd om Embla bara, för hon vill ju ha sina kompisar på förskolan. Hehe. Du, hade jag kunnat så hade jag varit hemma med barnen alltid. Vilken lyx det hade varit :) Kram Bea

    ReplyDelete