Tuesday, September 22, 2009

Uppdatering

Hej!

Dagens regn kom nästan som ett brev på posten. Barnen fick använda sina nya regnkläder, och de passade som handen i handsken ;-) Underbart! Idag var det faktiskt på förskolan.. Och de hade så kul så.. Jag bryr mig inte så mycket om de är där varje dag eller inte. Har man möjligheten, så varför inte ha dem hemma ibland?! Det är ju guldläge, om de kan få vara hemma en dag, då de faktiskt inte känner för att gå dit. Noah busar med Annie om dagarna så det går vilt till. Härligt! Idag var Allegra här med man, barn och barnbarn. Som alltid var det trevligt! Synd bara att jag kom hem sent, och inte hann umgås med dem så mycket som jag hade velat. Men det kommer fler tåg. Vi ska köra ut till Ängelholm i alla fall en gång under tiden släkten är här :) Tack snälla Bea, som hämtar pojkarna tidigare flera eftermiddagar! Som alltid, vad hade vi gjort utan dig!

Jag har upptäckte att "nedräknaren" inte alls slutat, utan nu räknar hur många dagar det gått sedan besöken kom.. Haha..

Mamma städade i gillestugan häromdagen och längst inne i en krok hittade hon en röd Musse Pigg plånbok. Vi vet inte exakt hur länge den legat där. Men plånboken tillhörde Evelina, så den har legat där minns sedan våren 2006. Konstigt hur små minnessaker dyker upp med jämna mellanrum. Så långt borta, men ändå så nära! Snälla, jag vet att jag är tjatig. Men tänk på barncancerfonden!

Tjing J

1 comment:

  1. Grandma told me the happy news =) I'm so happy for you and your family! Hope to see you soon!
    Miss you all!!! Love Theresa

    ReplyDelete