Sunday, September 20, 2009

Hund

Jag är så ruggigt sugen på en hund till. Efter att ha spenderat några dagar med en liten valp (Kalle på mitt jobb har en liten schäfer). Usch.. Det är så jag är inne på sidor och ser om det finns några valpar. Jag vet att det definitivt inte passar med en hund till just nu... Men drömma kan man ju alltid. Jag är riktigt sugen på en Sankt Bernard, eller Bernasenner.. Jag gillar ju stora hundar, har redan en landseer. Brorsan har en Golden Retriever, och det skulle jag också kunna tänka mig. Eller en brun Labrador :) Sanna har länge önskat en Cavalier King Charles. De är fina, men jag tycker de ser så ledsna ut. Åh.. Jag hittade precis en annons om Grand Danois/Sankt Bernard valpar på blocket. Någon som har någon erfarenhet av den korsningen? Hittade en annan med Golden valpar... Så fina.. Kennelns hemsida har så fina bilder: http://www.trisoblues.se/ De finns i Porrarp. Är ju ett plus. Nära och bra. Man kan ju alltid köra dit och titta... Nej, nu får jag sluta kolla runt på internet. Man blir ju helt sjuk av dessa bilder...

5 comments:

  1. Åh du, jag blir också sugen!!! Men det är inte läge för en valp här heller just nu. Tyvärr :( Kramar Bea

    ReplyDelete
  2. www.spotify.com spotify är en musiktjänst där du kan söka efter en massa olika låtar som du kan lyssna på där jag tycker om tjänsten, du fick adress till hemsidan läs lite där och säg vad du tycker, jag har invitesen kvar ännu :)

    ReplyDelete
  3. Okej. Låter som en sida i min smak! Jag får kolla in den :)

    ReplyDelete
  4. Try writing in english... This is killing me..lol.. I understand nada =) Love Theresa

    ReplyDelete
  5. Hi Theresa! I might do that :-) Will you be following me then?! Love and miss you!

    ReplyDelete