Wednesday, September 9, 2009

Svägerskan

Jag har världens bästa svägerska! Hon kom förbi här ikväll med flera glasslådor fyllda med blåbär. Hon hade inte plats i sin frys, så hon vill ha dem här. Det går bra sa jag, men jag kan inte garantera att de inte blir uppätna :-) Blåbär är så gott! För att inte tala om nyttigt!

Om något hade hänt med mig, och jag inte hade kunnat ta hand om mina barn så hade jag velat att Tina gjorde det! Hon är den bästa människa jag vet. Hon är så bra med alla människor, oavsett åldrar. Mina barn avgudar att gå hem och leka med sina kusinern, för de vet att Tina pysslar om dem då. Fast det hade kanske blivit svårt för Tina och brorsan att ta hand om mina barn, för de har ju redan 4 egna :-)

Ska nog nalla några blåbär nu! Berätta inte :-)

No comments:

Post a Comment