Tuesday, September 8, 2009

Snart 4 år...

Det märks att jag har en snart 4 åring här hemma. Allt jag säger ska ifrågasättas. På förskolan säger de att han är kavat och framåt :-) Idag berättade de att de fått säga till honom x antal gånger att ta på sig skorna (han är som jag, älskar att gå barfota, vilket de inte får där, pga att de kan trampa på något). Varje dag när jag hämtar har fröknarna någon historia att berätta. Något upptåg han gjort, eller något han sagt. Kul att höra! Det är speciellt med Noah. Han är min förstfödde. Det har varit han och jag så mycket. Pappas pojke. Men nu börjar han bryta sig loss, och bli sin egen. Envisare och tuffare kille får man leta efter. Och jag är så stolt!

2 comments:

  1. Precis som Isaac då, bryr sig knappt om sin farmor heller längre som han avgudat, han ville hellre gå på dagis idag än vara hemma med farmor och lillebror ;) men är ju kul det att dom blir självständiga.

    ReplyDelete
  2. Tiderna förändras, både på gott och ont!

    ReplyDelete