Tuesday, September 8, 2009

Tjoho!

Tänka sig... Det är 7 dagar kvar :-)

Jag är glad både för min skull och för barnens. Jag vet hur kul barnen tycker det är med några extra famnar. För att inte tala om uppmärksamhet.

Idag när vi kom hem från jobb/förskola stod där en saab på uppfarten. Ingen människa syntes till, men när vi kom in i trädgården så var Kajsa och Thomas med familj där :) Barnen blev så glada, och även jag. Länge sedan vi sett varandra! Första gången vi träffade deras lilla bebis också! Mys med lilla Elise och de stora barnen lekte och busade. Elise, det namnet gillar jag :-) Det är faktiskt ett namn jag och Sanna diskuterade, när vi väntade G.. Men han blev ju som sagt en kille, och då glömde vi bort namnet, tills nu..

Nu ska barnen badas, nya kläder plockas fram m.m. m.m.

Ha det bra gottfolk!

No comments:

Post a Comment