Tuesday, September 15, 2009

Värme

Visst är det kul att så fort jag skrev att vi fått höstväder, så kom värmen idag igen :) Väldigt skönt var det i alla fall. Jag tycktes dock ha missat att det skulle bli så fint.. Hehe.. En trevlig överraskning blev det :)

Lilleman hade varit så duktig på förskolan idag. Jippie! Han hade ätit bra, sovit gott m.m. Glad som en speleman var han när jag hämtade också. Han var så upptagen och i full fart i leken att han inte såg när jag kom... Jag fick en stund att studera hans lek. Innan något barn ropa - "Noah och Gustavs pappa här här". Avslöjad! Och Noah kom springandes i en väldig fart. Det slår aldrig fel.. Lyckas man komma och hämta utan att barnen ser en, så är det så klart någon annan unge som ska annonsera ens ankomst.. Haha.

Hoppas det fina vädret håller i sig. Noah ska gå med resten av de stora barnen till skogen och äta matsäck i morgon! Mysigt och gott! Det lilla gör så mycket!

No comments:

Post a Comment