Wednesday, September 9, 2009

Kalas

Noah har blivit inbjuden på kalas till en förskolekompis. Suck! Vad är det att gnälla över undrar kanske ni? Det är kanske bara jag, men jag tycker det är så tidigt för barnen att ha kalas! När Noah och Gustav fyller år, kommer det visst andra barn, som deras kusiner och nära vänners barn. Men andra barn, så som de på förskolan brukar vi faktiskt inte bjuda. Nu när inbjudningarna börjar komma till Noah, så får jag lite noja... Han fyller ju 4 år snart och kanske är det dags för honom att också bjuda... Hm... Vad tycker ni? När började era barn ha kalas för sina kompisar? Vi har faktiskt inte diskuterat det. Får kanske fråga Noah vilka han vill fira med :-)

4 comments:

  1. Hej hej, ja lunar bara la ner klubbarna sådär helt pang bom. Lite synd tycker jag för jag gillade att hänga där. Men livet går vidare, jag finns ju kvar på lunar och kommer nog alltid att göra. Bara att jag inte e inne lika ofta längre. Tack för kommentar om bloggen min, du har ju oxå en :))

    Har ni det bra annars??

    ReplyDelete
  2. Jag tycker också det är för tidigt att bjuda kompisar på kalas om man inte umgås massa privat, vet dock en på isaacs avdelning som bjöd alla barnen på 3-årskalas men vi kommer vänta med det i alla fall, räcker med släkt och vänner.

    ReplyDelete
  3. Okej Tezzan. Jag är som sagt sällan på lunar, så jag hade inte märkt att klubbarna försvunnit!

    Ja, Veronica, det blir för bra. Räcker gott och väl med alla andra som man måste bjuda.

    ReplyDelete
  4. ja du de jobbigaste med det där med kalas tycker jag nog allt det är att man vet i sitt sinne att barnen har blivit större...och de tog emot för mig...min flicka som inte ens fylt 4 blev bjuden ppå kalas UTAN mamma...uchhh hus skulle de gå??? jag hade en innre panik...men de gick jättebra (de var hemma hos dagmamman så därför gick de bra*ler*) men sen skulle ju min egen lilla flicka som fortfarande är min lilla bebis prinsessa fylla 4 år så jag fick väl allt ha ett kalas här med...men jag slog ihopa barnkalaset o de vanliga med familj o vänner kalaset så vi hade ett stort ett o de gick jättebra...de var jobbigt i början men de gick..ett tips är gå in på tradera o sök på tårtdekorationer...där e jättemånga bilder som e hur lätta som helst att lägga på tårtan så de ser superfint o profsigt ut...kram kram o krama barnen

    ReplyDelete