Sunday, July 12, 2009

Filosofierar

Då är kvällsmaten lagad och uppäten. Blev köttfärssås och spagetti. Det gillar barnen :) Även vi vuxna. Det är en tidslös maträtt.

Pratade lite med en gammal och kär vän häromdagen, som går egenom en uppslitande separation och kanske skilsmässa (?) Inget kul... Får hitta på något kul med honom snart. Känner att det behövs. Kanske Bea kan hjälpa mig att planera något ;) På tal om Bea så börjar magen verkligen att synas nu. Kul. Jag är så spänd på vad det finns för en liten krabat där inne. Jag kanske mer än föräldrarna.. Haha. Nej men ibland känns det så. Jag tycker det är lika magiskt varje gång en bebis växer och föds. Jag brukar tala om för henne att nu kommer den snaaaart.. Men hon tycker väntan är så lååång!

Tror jag ska ringa bror min ikväll och se om vi ska hitta på något. Kanske ta en kaffe och gå en sväng med hundarna. Känner att jag behöver komma ut lite. I morgon vet jag inte vad som händer. Den som lever får se.

Tjingeling J!

1 comment:

  1. haha de åt vi igår...jag har jobbat hela helgen o har en natt till´...idag grillade vi korv......

    ReplyDelete