Thursday, July 16, 2009

Helsingborg

Ikväll blev det grillat och kubbspel hemma hos syrran. Väldans gott och trevligt som alltid! Jag älskar min syster! Hon är en otroligt stark och fin person. Trots motgångar kan hon se ljust på framtiden! Uppfattar människor mig bara som hälften så bra som hon, så blir jag glad ;)

Ikväll gav jag också S sin present. Ett Thomas Sabo armband, hon så länge velat ha! Hon blev jätteglad. Åh även jag. Det är kul att ge bort presenter som man vet att någon vill ha, och att de värdesätter och uppskattar att man gör något åt dem. Jag har en så spännande och intressant bok med mig, så den lockar nu ;) Hoppas jag kan sova gott efter att ha läst några kapitel.

I morgon bär det troligtvis av hemmåt igen. Det ska bli skönt! Jag tycker synd om grannen som får vattna, mata katterna och så nu när det är så varmt. Saknar Bisse med och har en känsla av att mina föräldrar gärna lämnar tillbaka honom ;)

Trevlig kväll och sov så gott!

No comments:

Post a Comment