Friday, July 17, 2009

Michael Jackson

Som några av er kanske vet så var Michael Jackson min barnsdoms favoritartist. Min mamma har timvis och åter timvis av gamla filmer där jag dansar runt och sjunger till MJ:s musik :) Jag var helt hopplös när det kom till hans musik. Många skivor och dvd:er med honom har jag också.




Jag har väntat tills nu att skriva om honom på grund av all hysteri som uppkom när han dog. Han var verkligen en helt fenomental artist. Ingen annan kommer ens i närheten. Redan som liten pojke imponerade han. Bara titta... http://www.youtube.com/watch?v=iSCsxfK6piM

Jag blir alltid lika glad av att se honom uppträda. Vilken glädjespridare, vilken energi och vilken fantastisk och underbar människa!

Vad världen gjorde mot honom ska vi aldrig förlåta. Media, lögner m.m. Ja "hur mycket kan en människa tåla". Varför inser så många när det är för sent?

Ja han var verkligen "The best entertainer ever" och "King of pop".

2 comments: