Sunday, July 19, 2009

Suck

Gustav har sovit dålig natten som gick. Jag tror inte det beror på någon sjukdom som är på g. Utan snarare att han drömmer. Bara man tar upp honom några minuter, kramar om honom och torkar tårarna så är det bra igen och han somnar snabbt. MEN... Det är sjukt jobbigt att gå upp på natten när de vaknar flera gånger. Vi har varit bortskämda det sista med att båda barnen sovit bra om natten och vi har fått sova våra timmar. Vaknätter är verkligen tufft. Märker det på humöret dagen efter. Barnen vaknar tidigt, men vi vuxna vill sova längre. Just nu är jag så trött så ögonen kan knappt hålla sig öppna. Gustav sover middag och jag skulle vilja göra honom sällskap. Dock är Noah pigg som en mört, och Sanna iväg.. Så mitt sovande får vänta. Jag kanske kan vila lite på soffan i alla fall. Vädret är perfekt för en film, kanske kan locka Noah till det.

Tjing!

No comments:

Post a Comment