Thursday, July 30, 2009

Howdy folks!!!!

Tjenar!!!

Jag tog visst en liten paus från bloggandet. Jag vet inte vart tiden har tagit vägen. Jag börjar känna lite smått panik inför det faktum att Gustav ska skolas in på förskolan snart. Det är verkligen nedräkning för honom, och så ska jag ju börja jobba igen. De senaste åren har det ju som bekant inte blivit så mycket jobbande för mig. Pluggande, föräldraledighet m.m. som kommit emellan. Ibland saknar jag faktiskt jobbet.. Men jag älskar att vara med mina barn :) Fast jag tror Gustav kommer att älska att vara på förskolan lika mycket som Noah. De har verkligen de bästa förskolelärarna där!!! De hittar på massor av roliga saker med barnen, och personalen vill verkligen vara där.. Det märks på dem hela tiden. Så det är kul att komma dit.. Jag får ju två veckor med dem snart på inskolningen att tragga.. Haha.. Det ser ut som om jag kommer att sköta hela inskolningen, och det ska bli kul.. Kanske S gör någon gästinhopp då och då. Men jag känner mig trygg med att vara där, jag skötte ju det mesta med Noahs inskolning också!

Idag har vi varit på Andys lekland. Perfekt väder för det. Alla barnen (hela drösen kusiner var med) hade kul. Vi vuxna likaså.. :) Nu åskar det lite här, så jag ska ta och snabbt titta inom till de bloggar jag följer och sen stänga av datan..

Tjing!

1 comment:

  1. Shit ja. Det går fort tills G börjar nu. Men det ska bli kul att han är där, på världens bästa förskola :) Kramar Bea

    ReplyDelete