Monday, July 13, 2009

Kstad

Idag blev det en sväng till kstad. Hej och hå vad det shoppats. Jag hittade en hel del kläder. Vilket jag inte brukar hitta.. Hehe. Så det var bra. Eller nja.. Ofta orkar jag inte titta så noga på kläder för jag tycker det är så jobbigt att behöva prova dem ;) Efter ett tags promenerande tog jag en fika på Fenix med en god vän, så fick de andra shoppa vidare i lugn och ro. Riktigt skönt var det att sitta på Fenix och ta det lugnt. Snacka över en kopp kaffe och en god kaka! Alldeles för sällan jag gör något sånt.

Vi kom till kstad i långarmat och åkte hem i t-shirt. Vågar jag hoppas att värmen är tillbaka? Nu ska vi ut och känna i poolen om man kan ta sig ett dopp. Hoppas.

2 comments:

  1. Låter som ni har haf en härlig dag! Hoppas allt är bra med dig och familjen vännen :) Kul att du bloggar så man kan följa er och vad som händer i livet hos dig! :)) Kramisar

    ReplyDelete
  2. Flyttar till en annan lägenhet närmare barnens dagis!:)

    ReplyDelete