Monday, July 13, 2009

Icke

Något bad blev det inte. Hya.. Va kallt. Nu på kvällen har regnet tittat fram också. Typiskt! Nu hörs Lasse Berghagen sjunga här i bakgrunden. Allsång med Lotta går på tv:n :) Han är en trevlig prick. Jag har hört att han har ett hus och periodvid bor i Florida (?) Dock har jag aldrig mött honom där. Jag är enormt sugen på att resa... Fast ekonomin säger något annat. Men vad gör man när man har en rastlös själ? För stunden får jag roa mig med små utflykter här i närheten. Men tanken finns allt där.

1 comment:

  1. Ja en resa hade ju inte varit fel men samma sak för mig här.. Själen vill en sak och ekonomin en annan :)

    Japp jag har flyttat igen.. Är fortfarande i helsingborg. Trivs kanonbra här så jag kommer nog inte mycket längre *skratt* Jag och micke har delat på oss därav flytten.. Tufft men börjar kännas ganska okej. Jobbigast med lillkillen.. Men det var nog det bästa för oss allihopa i längden..

    Kan tänka mig att det var lite för kall poolen för ett dopp, får hoppas värmen hittar tillbaka nart igen ;)

    ReplyDelete